2025 január 15

Merészet lépett a Wizz Air – erre figyelj, ha repülsz

Az utasok a fedélzetre magukkal vihetnek egy darab, legfeljebb 55×40×23 cm méretű kézipoggyászt, melynek díját a viteldíj tartalmazza. A korábbi ingyenesen szállítható kézipoggyász méretéhez képest ez 50 százalékos növekedést jelent

Azok az utasok, akik 2017. október 29-én vagy azután induló járatra közvetlenül a Wizz Air rendszerében* korábban megvették nagyobb kézipoggyászukat, a poggyászdíj 120 százalékát visszakapják WIZZ számlájukon jóváírás formájában

Új szolgáltatással is jelentkezik

Ügyfélelégedettségi felmérésekben a Wizz Air utasainak több mint 80 százaléka értékelte kiemelkedőnek a Wizz Air fedélzeti élményt, a légi személyzet kedvességét és szakértelmét. A légitársaság folyamatosan figyel az ügyfelek visszajelzéseire, éppen ezért azt várja az új kézipoggyász-szabályzattól, hogy még jobbá teszi a WIZZ utazási élményt.

[extracode type=”ad” id=”in_post”]

Mai bejelentésében a Wizz Air egy új szolgáltatási csomagot is bemutat WIZZ Priority néven. A mától érvényes WIZZ Priority a következőket tartalmazza: elsőbbségi beszállás, a fedélzetre felvihető további egy darab, legfeljebb 40×30×18 cm méretű kézitáska, és október 29-től garancia arra, hogy a kézipoggyász felvihető a fedélzetre (a WIZZ Go, WIZZ Plus és a WIZZ Privilege Pass csomagban szintén elérhető).

„Mai bejelentésünk hangsúlyozza a Wizz Air elkötelezettségét, hogy utasainknak minden szolgáltatásunk minden egyes pontján kiváló ügyfélélményt nyújtsunk. A Wizz Air büszke felhasználóbarát weboldalára és mobilalkalmazására, csúcstechnológiát képviselő flottájának hatékonyságára, valamint a kiemelkedő fedélzeti szolgáltatásokra és a személyzet profizmusára.”

„Keményen dolgozunk azért, hogy a WIZZ élmény a lehető legsimább és leginkább problémamentes legyen, és a kézipoggyász díjának eltörlése október 29-től is ezt a célunkat szolgálja” – mondta el a Wizz Air első negyedéves pénzügyi eredményeinek mai bejelentésén Váradi József vezérigazgató