Rendkívüli Hírek:

2024 február 22

Filmfesztivál finanszírozásába kezd a MasterCard

A filmnézés népszerűsége miatt döntöttek így

A Mastercard közelmúltban publikált Cinema and the Cities kutatása világossá tette, hogy a szórakozási lehetőségek között a mozi szerepe kiemelkedő. A kutatás során világszerte hét nagyváros lakóit kérdezték kikapcsolódási szokásaikról, és az derült ki, hogy az utazás és az étterembe járás után a mozi a harmadik legkedveltebb szabadidős tevékenység.

David Molina, a Mastercard európai fogyasztói marketingért és szponzorációért felelős alelnöke elmondta: „A Velencei Nemzetközi Filmfesztivál egy különleges esemény, ahol a mozi iránti rajongás egy mágikus és ikonikus helyszínen kap teret.

Illeszkedik a koncepcióba

Ez egy olyan kombináció, amely tökéletesen illeszkedik a Mastercard „felbecsülhetetlen” (Priceless) koncepciójához, amely mára komoly történelemmel bír: az elmúlt 20 évben világszerte 112 országban és 53 különböző nyelven volt és van jelen.

[extracode type=”ad” id=”in_post”]

A legújabb támogatási megállapodásunk is azt a célt szolgálja, hogy kártyabirtokosainknak új élményeket adjunk. Ahelyett, hogy „csak” nézőként kísérnék az eseményeket, ott lehetnek a helyszínen, vagy a digitális csatornákon keresztül kaphatnak különleges tartalmakat. Várakozással tekintünk egy hosszú és sikeres együttműködésre a Velencei Filmfesztivállal, a filmnaptár különleges eseményével.”

Belépőket osztanak ki

A támogatás méltó megünneplésére a Mastercard július folyamán promóciót is indított. Ötszáz belépőt osztanak ki az olaszországi filmpremiekre, egy szerencsés Mastercard kártyabirtokos és vendége pedig lehetőséget kap arra, hogy egy igazán felbecsülhetetlen élményben legyen része a Biennálé Filmfesztiválján: a páros ott lehet a vörös szőnyegen a sztárokkal együtt, megnézheti a nevezett filmek premierjét, szállásukat pedig egy luxus szállodában biztosítják. Ezen kívül részt vehetnek városnézésen is, finom ételeket kóstolhatnak és profi sminket is kapnak a csomagban.

Az együttműködést egy kommunikációs kampány is kiegészíti „nézőből résztvevővé” (Going from watching it to living it) címmel, mellyel a közösségi médiában, a vörös szőnyeg környékén, valamint a velencei repülőtér termináljain találkozhatunk.