Így alakítja munkakörnyezetünket az infláció és a hibrid munkavégzés
„Ez … szükségessé tette, hogy a vállalatok rugalmasan kezeljék és gondolkodjanak a munkaterületeikről” – mondta Samit Chopra, a coworking cég nemzetközi elnöke és COO-ja. „Amit természetesen az egész munkakultúra forradalma és a hibrid munka jelensége irányít, amely az elmúlt hónapokban zajlott le.” Kedden Chopra elmondta, hogy miközben a vállalatok megpróbálják visszahozni az otthon dolgozó alkalmazottakat a munkahelyükre, az elkötelezettség és az „együttműködő kultúra” kialakítására összpontosítanak. „Ez tehát azt eredményezte, hogy sok vállalat, nagy és kicsi, vállalati ügyfelek, szabadúszók, start-upok … sokkal kedvezőbben tekintenek a rugalmas terek szektorára és az olyan cégekre, mint a WeWork, mint amilyennek az elmúlt, mondjuk három évvel ezelőtt láttuk” – tette hozzá. Ezáltal … az egész világon ugrásszerűen megnőtt a kereslet a rugalmas munkaterületek iránt.
A múlt hónapban a WeWork 37%-os bevételnövekedésről számolt be, amely a második negyedévben 815 millió dollárt tett ki az egy évvel korábbihoz képest. Negyedéves nettó vesztesége szintén 31%-kal, 635 millió dollárra csökkent az egy évvel korábbihoz képest. Chopra szerint a nagyvállalati szegmens, amelyet a Fortune 500 és 100 nagyvállalat alkot, a WeWork globális üzletágának nagy részét teszi ki. „Tavaly a vállalati szegmens globális üzletünk több mint 45%-át tette ki. Üzletünknek ez a része az elmúlt 2 és fél, 3 évben jelentősen nőtt”.”
Szingapúr jelentős piac
Kedden a WeWork elindította ázsiai zászlóshajóját Szingapúrban – egy 21 emeletes elsőrangú irodaházat bérel. Chopra szerint ez aláhúzza a WeWork hitét Szingapúrban, mint „egy kialakult globális gazdasági központban”. Az elhelyezkedése emellett jól pozícionálja a nagyvállalati ügyfelek, a kisvállalkozások és a szabadúszók vonzását – tette hozzá. „Szingapúr … az ázsiai régióban jelentős piac számunkra, és Ázsia mint régió a globális üzletünk nagy részét képezi”.