Bejött a Metapay a fesztiválozóknak
A Metapay Fesztiválkártya-rendszer 2,2 millió tranzakciót bonyolított le sikeresen a Sziget fesztiválon; idén a forgalom 55 százalékát a bankkártyás feltöltés adta – közölte a Metapay szerdán az MTI-vel.
A közlemény szerint a Metapay Fesztiválkártya-rendszerén keresztül az idén eddig több mint 3.300.000 tranzakciót kezelt négy hazai fesztiválon, az OTP Klub Gourmet, a VOLT, a Heineken Balaton Sound és a Sziget rendezvényein.
Az idei Szigeten 26 feltöltőponton csaknem 150 pénztáros és hosztesz segítette a rendszer működését, a háttérben pedig további munkatársak biztosították a rendszer informatikai támogatását, üzemeltetését és az elszámolást – idézi a közlemény Lévai Gábort, a márkát tulajdonló Meta-MPI Kft. ügyvezetőjét, aki hozzáfűzte, hogy a Sziget területén 1.200 terminál működött.
A most zárult Szigeten a Fesztiválkártya-rendszer Facebook összekötéssel is gazdagodott: a felhasználók regisztrálhatták magukat Facebook-bejelentkezéssel, így – ha engedélyt adtak rá -, a hírfolyamban megjelent, hogy merre és mikor jártak, fizettek a Sziget területén – olvasható a közleményben.
Bemutatkozott egy másik újdonság, az elektronikus beléptetés-ellenőrző rendszer is, amelynek keretében a Metapay a saját bázisára való beléptetést már a maga által fejlesztett, csippel ellátott karszalaggal oldotta meg – hívja fel a figyelmet a cég. Ez egyaránt alkalmas volt fizetésre és a belépési jogosultságok ellenőrzésére.
A közlemény szerint a Metapay független, magyar tulajdonú pénzügyi-informatikai szolgáltató cég, amely készpénzmentes fizetési megoldások megvalósításával foglalkozik, és piacvezető az alkalmi rendezvények és helyszínek készpénzmentes kiszolgálásában.