
A magyar foci szponzora lesz a Telekom
A szerződést Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója és Csányi Sándor, a Magyar Labdarúgó Szövetség elnöke írta alá.
A szponzori megállapodás illeszkedik az MLSZ tízéves stratégiájába – mondta Csányi Sándor. – A TAO jelentős összeghez juttatta a hazai labdarúgást, a profi focinak azonban az üzleti világra kell épülnie, amelybe tartozik a válogatott is. A vállalat által nem csak a profik, hanem az utánpótlás és az amatőr labdarúgás is forráshoz jut. Mindezt egy tartalomszolgáltatói megállapodás is kiegészíti.
A Magyar Telekom évek óta támogat hazai sportokat és sportolókat, az elnök- vezérigazgató szerint eredményes lesz az együttműködés az MLSZ-szel.
„A Telekom elkötelezett amellett, hogy olyan közösségi élményeket és eseményeket támogasson, amelyek fontosak a magyar közönség számára, miközben célunk az is, hogy több millió ügyfelünk minőségi és kiemelkedő sport és zenei élmények részese lehessen akár élőben, akár szolgáltatásainkon keresztül. Reményeink szerint azzal a sokoldalú támogatással, amelyről ma megállapodtunk, további lendületet adhatunk a magyar labdarúgás felemelkedéséhez, és sok millió, ifjú és felnőtt hazai futballrajongó számára teremtünk megosztható élményeket” – mondta Christopher Mattheisen.
A konkrét megállapodás részleteiről későbbre ígért tájékoztatást a vállalat vezetője. A tervek között szerepel az MLSZ-szel közösen országos, több tízezer – labdarúgást egyesületben vagy iskolai keretek között űző – gyermeket bevonó tornák és események megrendezése. A Telekom és az MLSZ e mellett tartalomszolgáltatással kapcsolatos együttműködést kialakítását is tervezi a jövőben, amely a nemzeti válogatottak eseményeire épülve a Telekom ügyfelei számára a mobil és a televíziós szolgáltatások három képernyős (tévé, számítógép, mobiltelefon) kínálatában rejlő lehetőségeket aknázza ki.