Google Ads hirdetéskezelés – megéri külső céget megbízni?
Az online hirdetések minden vállalkozás számára kényelmes, mégis hatékony módot jelentenek ahhoz, hogy eljussanak a célközönséghez. Egy kampány optimalizálása és valós eredményeket produkáló menedzselése azonban nem egyszerű feladat, így adódik a kérdés: megbízhatunk valakit ezzel?
Online hirdetési csatornák
A marketing mix fogalma talán sokaknak ismerősen cseng, ráadásul elég beszédes is, hiszen valóban arról van szó, hogy egy termék népszerűsítésére, az eladások növelésére vagy más, általunk meghatározott célra egyszerre több marketing eszközt, csatornát használunk. Ez akár online és offline keveréket is jelenthet, de a két területet külön-külön kezelve is kialakíthatók különféle kombinációk, melyek segíthetik egy márka ismertségének növekedését.
Az online marketing területén is dolgozhatunk például e-mail marketinggel vagy éppen hirdetési kampányokkal, melyre jelenleg a Google Ads jelenti a leghatékonyabb és a felhasználók szempontjából is átlátható opciót. A szolgáltatás tulajdonképpen bárki számára elérhető, aki nem csak organikus, hanem fizetett módon is szeretné növelni cége láthatóságát, melyre különböző kampánytípusokon keresztül van lehetősége. Az alapok elsajátítása nem bonyolult, ám a hatékony Google Ads hirdetéskezelés nem ennyire egyszerű.
Optimális kampánykezelés
A Google jól megfontolt érdeke természetesen az, hogy minél több hirdető válassza ezt a platformot a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére. Épp ezért hozott létre egy olyan felületet, mely a laikusok számára is átlátható, így lépésről-lépésre haladva tulajdonképpen mindenki létrehozhat egy kampányt. A cég ráadásul hasznos oktató videókkal is segíti a kezdő hirdetőket, akik így megismerhetik a működés sajátosságait, illetve a hirdetők közötti verseny alapjait. Ez azonban legtöbbször nem elég.
A Google hirdetés árak kérdésköre meglehetősen összetett, hiszen sok múlik a kampány típusán, az adott kulcsszóért folytatott versenyen és természetesen a kampány megfelelő optimalizálása is nélkülözhetetlen. A leghasznosabb mutató ebben az esetben talán a ROI, vagyis a befektetés megtérülésének gyorsasága, hiszen a cégek számára az számít, hogy a pénzükért mielőbb valós eredményt kapjanak. A Klikkmánia Google Ads hirdetéskezelésre irányuló szolgáltatása ebben is segít.
Mit adhat egy profi csapat?
A kérdésre nehéz lenne röviden válaszolni, de a lényeg talán annyi, hogy az említett szolgáltatással akár már egy Google hirdetés esetén is szemmel látható növekedést érhetünk el a kitűzött célok mentén. Szeretnénk, hogy honlapunk látogatottabb legyen, mérni szeretnénk a konverziókat és a felhasználói viselkedést, meg szeretnénk előzni a versenytársakat a keresési találatok között? Egy Google Ads hirdetés ezek közül mindegyiket képes megoldani feltéve, hogy értő kezekbe adjuk azt.
A Google Ads hirdetéskezelés ugyanis nem áll meg ott, hogy nagyjából kiismerjük magunkat a felhasználói felületen és létre tudunk hozni egy kampányt, megadni néhány kulcsszót és meghatározni a céloldalakat vagy épp a közönséget. A hatékony kampánykezelésnek az is része, hogy mélységeiben ismerjük a keresőmotorok működését és ezen belül is a Google gondolkodását és működését. Ha ez megvan, akkor a kampányok sokkal jobban teljesíthetnek, így a pénzünkért valódi eredményt könyvelhetünk el.