Az Emirates 10 millió utast szállított idén nyáron.

 
Az Emirates a nyári szezonban közel 35 000 járatot üzemeltetett 130 célállomásra. A világ legnagyobb nemzetközi légitársasága jelenleg a járvány előtti hálózatának/kapacitásának 74 százalékát üzemelteti, és azt tervezi, hogy ezt az év végére 80 százalékra növeli.    

Az Emirates már időben felkészült a megnövekedett utasforgalomra: szorosan együttműködött repülőtéri partnereivel annak érdekében, hogy a járatok tartani tudják a menetrendet, minimálisra csökkenjen a fennakadások lehetősége, és mindenki biztonságban eljusson a tervezett nyaralásra.   A légitársaság emellett sűrítette a járatait is a növekvő igények kielégítésére: újraindította a napi járatokat London Stanstedre, és 33 úticélra növelte járatainak számát Európa, Ázsia és a Közel-Kelet népszerű útvonalain, valamint olyan kedvelt nyaralóhelyekre, mint a Seychelle-szigetek, a Maldív-szigetek, Mexikó és Miami. Júniusban az Emirates Tel Avivot is bevette globális hálózatába, júliusban pedig egy harmadik napi járatot indított London Gatwickre, hogy kiszolgálja a Heathrow-i kapacitáscsökkentés miatt érintett utasokat.   

A nyári hónapokban:   Több, mint 3,8 millió utas jelentkezett be online az emirates.com oldalon és az Emirates alkalmazáson keresztül. Több, mint 500.000 utas használta a dubaji 3. terminál 22 önkiszolgáló check-in kioszkját és 38 poggyászkiadóját. Több, mint 11.000 utas vette igénybe az Emirates otthoni check-in szolgáltatásait, amelyek a Dubajból induló First class utasosztályra jegyet váltott utasok számára ingyenesek, elkerülve így a repülőtéri check-in sorban állást. A magyar utazók igényeihez igazodva Budapest és Dubaj között heti 5 járatot működtet a légitársaság.   Az Emirates ikonikus A380-as repülőgépét, a világ legnagyobb kereskedelmi repülőgépét is bevetették, hogy kiszolgálja a jelentős ügyféligényt a hálózat több mint 30 városában. Illetve 32 repülőtéren a légitársaság újra megnyitotta az Emirates Lounge-okat és visszaállította a First- és Business Class utasai számára az ingyenes reptéri sofőrszolgálatot is.

A légitársaság novemberben egy 2 milliárd USD értékű fejlesztési programot is elindít, amelynek keretében 120 repülőgépet alakítanak át a legkifinomultabb igényekhez igazodva.    Az Emirates, a világ legnagyobb légitársasága, mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsa, és garantálja utasainak és munkatársainak biztonságát és egészségét.  A mindenkori utazási feltételekről az Emirates weboldalán érdemes tájékozódni utazás előtt.        

Az Emirates aktuális ajánlatairól, a foglalás menetéről és az általános utazási feltételekről az Emirates honlapján található tájékoztatást