2024 április 26

A Diageo együttműködik a Molson Coors magyar forgalmazójával

A Diageo számára a Molson Coors vállalattal való stratégiai partnerség elősegíti a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 Lager márkák további terjeszkedését a magyar sörpiacon a Borsodi Sörgyár kereskedelmi és vendéglátóipari értékesítési csatornáiban való stabil jelenlétével.

„Örömmel jelentjük be új partnerségünket a Molson Coors-szal Kelet-Európában. Folyamatosan fejlesztjük a piacra jutási stratégiánkat, és úgy véljük, hogy ez az együttműködés segít nekünk abban, hogy jelentősen növeljük sörmárkáink elérhetőségét. Alig várjuk azokat a lehetőségeket és a növekedést, amelyet a Molson Coors-szal közösen érhetünk el Magyarországon márkáinkkal és jövőbeli innovációinkkal” – mondta Michael Holm, a Diageo kelet-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója.

A Molson Coors üdvözli a tradicionális márkákat magyarországi sörportfóliójában.

Olyan módon szeretnénk bővíteni portfóliónkat, amely lehetővé teszi számunkra, hogy prémium termékekkel gazdagítsuk a vevőink számára a kínálatunkat, új területekre lépjünk be, és olyan partnereket találjunk, akik ugyanazon értékek mentén működnek, mint a Molson Coors, amelyek a minőségben, a szaktudásban és a hagyományokban gyökereznek. Nagyon izgatottak és büszkék vagyunk, hogy a Diageo e három ikonikus globális márkáját Magyarországon forgalmazhatjuk. Folytatjuk a prémium minőségű termékekbe való befektetést, és kihasználjuk országos értékesítési hálózatunk előnyeit, hogy a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 söröket, amelyek tökéletesen kiegészítik nagyszerű portfóliónkat, országszerte közelebb hozzuk a sörkedvelőkhöz” – mondta Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.

A Guinness egy sötét, ír, száraz stout (fekete sör), amely Arthur Guinness sörfőzdéjében, a dublini St. James’s Gate-ben, Írországban született 1759-ben. A világ egyik legsikeresebb alkoholmárkája, amelyet közel 50 országban főznek, és több mint 120 országban kapható. A Kilkenny egy nitrogénnel dúsított ír vörös sör a Guinness készítőitől, amely az írországi Kilkennyből származik. A Kilkenny elsődleges piaca Írország, de a sör az ország határain túl is nagyon népszerűvé vált. A Hop House 13 Lager egy duplakomlós világos sör, amely 100%-ban Írországban termesztett árpamalátából, a jellegzetes Guinness élesztőből, valamint ausztrál és amerikai komlók keverékéből készül. A felszínen friss, az alján pedig összetett.

2022. január 1-től a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 mellett a Borsodi Sörgyár által forgalmazott kedvelt márkák, mint például a népszerű Borsodi továbbra is elérhető lesz a fogyasztók számára a magyarországi kereskedelmi és vendéglátóipari helyeken.

Diageo

A Diageo a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalataként kiemelkedő márkakollekcióval rendelkezik az égetett szeszek és sörök szegmensében. Portfoliójában olyan márkák szerepelnek, mint a Johnnie Walker, a Crown Royal, a J&B, a Buchanan’s és Windsor whisky márkák, a Smirnoff, a Cîroc és Ketel One vodkák, a Captain Morgan, a Baileys, a Don Julio, a Tanqueray és a Guinness.

A Diageo globális vállalat termékeit világszerte több mint 180 országban értékesíti. A céget a Londoni Értéktőzsdén (DGE) és a New York-i Értéktőzsdén (DEO) is jegyzik. A Diageo kelet-európai piaca magában foglalja a Diageo sör üzletágát Európa szárazföldi területén, valamint a szeszes italok üzletágát Oroszországban, Kelet-Európában, Közép-Ázsiában, a Közel-Keleten és Észak-Afrikában. Összesen 54 országot foglal magában. A kelet-európai piacon több mint 370 ember dolgozik.

További információt a cégről, a munkatársakról, a márkáról és a vállalat teljesítményéről a www.diageo.com  oldalon talál. A Diageo globális, felelős alkoholfogyasztásra irányuló tevékenységéről és jógyakorlatairól hasznos információkat a www.DRINKiQ.com  oldalon olvashat.

Celebrating life, everyday, everywhere.

Borsodi Sörgyár Kft.

A Borsodi Sörgyár Kft. 1973-ban kezdte meg működését Bőcsön. A sörgyár nevéhez fűződik az első alkoholmentes, az első fémdobozos sör, illetve az első ízesített sör megjelenése a legnagyobb mennyiségben fogyasztott sörök között a hazai piacon. A Borsodi töretlen népszerűségnek örvend, évek óta hazánk egyik legnagyobb mennyiségben értékesített söre.

Még több információért látogasson el a Borsodi Sörgyár honlapjára: www.borsodisorgyar.hu

A Molson Coors Beverage Company

A Molson Coors Beverage Company a new yorki és a torontói tőzsdéken nyilvánosan bejegyzett vállalat, és működése felöleli a Molson Coors North America és a Molson Coors Europe területeket is. A közép- és kelet-európai régióban a Molson Coors a következő országokban van jelen: Bosznia – Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Magyarország, Montenegró, Románia, Szerbia, Szlovákia és Csehország, ahol a régió egyik legkedveltebb sörei készülnek: a Staropramen, a Kamenitza, a Bergenbier, az Ožujsko, a Jelen és a Nikšićko Pivo. A vállalat elkötelezett az iparág színvonalának emelésében, valamint abban, hogy pozitív benyomást keltsen a dolgozóiban, a fogyasztókban, a közösségekben és környezetében. Ha többet szeretne megtudni a Molson Coors Beverage Company-ról, látogasson el a www.molsoncoors.com weboldalra.