
Te mennyire vagy jártas a Google Ads-ben?
Ez azonban nem akadályoz meg senkit abban, hogy próbára tegye magát, hiszen a hirdetési feltételek nagyon kedvezőek: csak azokért az emberekért kell fizetned, akik valóban rákattintottak az általad megadott weboldalra vagy landing page-re.
A nehezsége viszont éppen abban rejlik, hogy nem elég egyszer kitanulni, egyszer beállítani, hiszen folyamatosan rukkolnak elő újdonságokkal, amiknek a követése igazán vállalkozót próbáló feladat.
Ismered az Adwords Editort?
Nem, ne nézd meg a telefonodon, hogy mi lehet az, hagyatkozz inkább a Klikkmarketing Google Ads hirdetéseket kezelő csapatára.
Ugye tudod, hogy nem a tudást sajnáljuk tőled, hanem bizonyosak vagyunk abban, hogy a cégedben egyéb területeken kell helyt állnod, a marketing kiszervezése szinte minden esetben eredményesebb, mintha az ügyvezető próbálna polihisztorként mindent kitalálni, megszervezni, megszövegezni.
Így persze jó, ha tudod, hogy az Adwords Editor egy olyan szoftver, amelynek segítségével számtalan kisebb-nagyobb változtatást tudsz eszközölni az általad létrehozott hirdetésekben, akár offline is. Sőt, a legjobb, hogy jegyzeteket is fűzhetsz a hirdetésekhez, hogy nyomon tudd követni, mit, mikor és miért módosítottál, valamint jóval könnyebben tudsz apróbb módosításokat eszközölni, mintha az eredeti felületen csinálnád.
Szükséged van-e erre az extrára?
Jogosan merül fel benned a kérdés, hogy kell-e neked még ez is, hiszen amúgy is tucatnyi applikáció, szoftver és miegyéb fut a laptopodon és az okostelefonodon.
A jó hírünk az, hogy igazán nem fog változtatni a helyzeteden sem az, ha használod, sem az, ha kihagyod ezt az opciót, vagyis se hátrányt nem szenvedsz nélküle, se előnyt nem szerzel vele.
Ha tehát úgy érzed, nem szeretnéd tovább bonyolítani az életedet, akkor bátran hagyd ki ezt a szoftvert, kiváltképp akkor, ha amúgy csak kevés hirdetésed fut az Adwords felületén. Persze más a helyzet, ha tucatnyi hirdetéscsoportot kezelsz, rengeteg kulcsszóval, mert akkor bizony elég sok előny tud kínálni az Adwords Editor.
Hogy el tudd dönteni, szükséged van-e rá, sőt, hogy jól csinálod-e az Adwords hirdetéskezelést, mindenképpen érdemes szakértők véleményét kikérned!
A mindent tudó vállalkozók kora lejárt!
Bár alapvetően minden vállalkozó nagy tudással bír, agilis és tanulékony, mégsem javasoljuk azt, hogy mindenhez értsen, már csak azért sem, mert ha minden marketingcsatornába beleássa magát, akkor a tényleges munkavégzés fog csorbát szenvedni.
Érdemes tehát mindenképpen szakértőket bevonni a marketingstratégiád kialakításába és működtetésébe egyaránt!
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kapd meg a legújabb tőzsdei híreket, egyenesen az e-mail fiókodba.