Az ügyfelek többsége elkerülheti az áremelést, amennyiben elektronikus számlázási csomagra váltanak és 1 éves hűségidőt vállalnak.

  • A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. (DIGI), valamint a társaságba olvadó Invitel Zrt. 2023. január 1-től módosítja vezetékes és műholdas szolgáltatásainak listaárát.
  • Az áremelés a hűségidős szerződéssel rendelkező ügyfeleket nem érinti.
  • A DIGI Csoport az árváltozás mérséklésére megújult elektronikus számlacsomagot (e-Pack) és új hűségprogramot indít. Ennek köszönhetően a műholdas, a két vagy három vezetékes szolgáltatásra előfizető ügyfelek akár változatlan áron juthatnak majd a DIGI szolgáltatásaihoz 2023 januárja után is, míg a kizárólag vezetékes internet, vagy csak műholdas szolgáltatást igénybe vevők 1000 forinttal mérsékelhetik a díjemelést.
  • Az elektronikus számlázásra való áttérésről, és a hűségidő vállalásáról az előfizetők a szolgáltató honlapján található ügyfélkapun vagy mobilapplikáción keresztül, illetve a DIGI és Invitel országosan működő 55 ügyfélszolgálati pontján, továbbá a 1272-es telefonszámon Amennyiben ezt a nyilatkozatot a DIGI előfizetők legkésőbb 2022. december 5-ig, a jelenlegi Invitel előfizetők pedig 2022. december 15-ig megteszik, abban az esetben már 2023 januári számlájukban jóváírásra kerül a kiválasztott kedvezmény összege.

A magyar telekommunikációs szektor több szereplőjéhez hasonlóan a DIGI is a jelenlegi makrogazdasági helyzethez igazítja szolgáltatásainak árazását. A magyarországi árszínvonal megszokottnál jelentősen gyorsabb emelkedése és az energiaválság egyaránt növelte a vállalat működési költségeit, ennek ellensúlyozása érdekében vált szükségessé az előfizetői díjak emelése.  Az árváltozás valamennyi DIGI és az Invitel kábeltelevízió, internet és vezetékes telefon szolgáltatását, valamint a DIGI műholdas szolgáltatásait is érinti. Ez alól kivételt a határozott hűségidős szerződéssel rendelkező ügyfelek jelentik, számukra a DIGI a vállalt hűségidő végéig változatlan áron biztosítja szolgáltatásait.

Az önálló vezetékes internet szolgáltatással rendelkező ügyfelek előfizetésének ára 2.000 forinttal, a csak műholdas (DTH) előfizetéssel rendelkező ügyfelek szolgáltatásainak ára 1.000 forinttal, míg a két vagy három vezetékes szolgáltatással rendelkezők csomagjai 1.500 forinttal kerülnek többe januártól.

Az előfizetői igények és ügyfélélmény biztosítása mellett a DIGI továbbra is elkötelezett a kedvező ár-érték arányú, magas minőségű szolgáltatások mellett. Ennek érdekében az árváltozással egy időben a szolgáltató hűségprogramot és e-Pack néven új elektronikus számlázási csomagot és ehhez kapcsolódó kedvezményt vezet be. A most bevezetett hűségprogrammal a 12 hónapos hűségidőt vállaló ügyfelek számára – a 2023. január 1-től érvényes listaárakhoz képest – az egy termékkel rendelkezők esetében 500 forint, a két vagy három szolgáltatásra előfizetőknél 1000 forint havidíj kedvezményt biztosít a DIGI. Emellett az az új e-Pack csomaghoz kapcsolódó kedvezmény aktiválása havonta további 500 forint szolgáltatási díjkedvezményt is jelenthet az előfizetőknek. Az új díjkedvezménnyel minden vezetékes vagy műholdas szolgáltatást igénybe vevő előfizető élhet. Fontos, hogy a korábban már elektronikus számlázásra átállt ügyfeleknek is nyilatkozniuk kell, amennyiben az új e-Pack csomagot és a hozzá tartozó kedvezményt igénybe szeretnék venni.

A kedvezményeket minden új előfizető és a már lejárt hűségidejű szerződéssel rendelkező ügyfél is igénybe veheti. A kedvezmények érvényesítésére a számlalevelek kézhezvételétől, legkorábban 2022. november 11-től lesz lehetőség.

Az ügyfelek a 2023. januártól érvényes új árakról, feltételekről és a kedvezmények igénybevételének részleteiről a meglévő előfizetők számára a számlalevéllel együtt megküldött tájékoztatóból, valamint a társaság honlapján elérhető Általános Szerződési Feltételeket  tartalmazó dokumentumból, vagy a www.digi.hu/kedvezmények oldalon kaphatnak teljeskörű tájékoztatást.

Az elektronikus számlázásra való áttérésről, és a hűségidő vállalásáról a szolgáltató online ügyfélkapuján keresztül (ugyfelkapu.digi.hu) vagy mobilapplikációja segítségével, illetve a DIGI és Invitel országosan működő 55 ügyfélszolgálati pontján, továbbá a 1272-es telefonszámon is tájékozódhatnak, valamint nyilatkozhatnak az új és meglévő ügyfelek.

A széleskörű szolgáltatási portfólióval rendelkező DIGI a magyar vezetékes hang, internet és televíziós műsorszolgáltatási piac második legnagyobb szereplője, a 4iG csoport tagja. A DIGI országszerte több mint 1,1 millió előfizetőt szolgál ki, és több mint 2,5 millió előfizetéssel (RGU) rendelkezik. A társaság csúcstechnológiás előfizetői végpontig kiépített optikai hálózatának (FTTH – Fiber to the home), megerősített gerinchálózati és műholdas infrastruktúra-fejlesztéseinek köszönhetően az ország bármely pontján képes magas minőségű szolgáltatást biztosítani. A DIGI 2019 májusában indította mobil telekommunikációs szolgáltatását Magyarországon. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a vállalat 2.300 saját tulajdonú bázisállomással rendelkezik.