Március 24-ig használható a SmartBank mobilalkalmazás
Az új OTP MobilBank – az új InternetBankkal együtt – tavaly augusztus óta a teljes lakossági ügyfélkör számára elérhető. A hitelintézet mintegy másfél millió, mobilbankot használó ügyfeleinek közel kétharmada már az új OTP MobilBankot használja, azonban egy viszonylag jelentős – több százezer fős – ügyfélkör még nem regisztrált az új szolgáltatásra. Az ő kényelmük és zavartalan kiszolgálásuk érdekében a korábban jelzett március 1-jei határidőt követően is működik majd a SmartBank egészen március 24-ig, azonban a több mint három hetes „haladék” ellenére az OTP Bank továbbra is kéri érintett lakossági ügyfeleit, hogy mihamarabb regisztráljanak és próbálják ki az új mobilbanki alkalmazás funkcióit.
„Intenzív ügyféltájékoztatást és kommunikációs kampányt folytatunk hónapok óta, melynek eredményeként közel 1 millió ügyfelünk már az új OTP MobilBankot használja napi pénzügyeinek intézésére. A kivezetési periódus meghosszabbításával az újdonságokat lassabban elfogadó ügyfeleinknek szeretnénk kényelmesebbé tenni a váltást.” – mondta el Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője. „Gyakorlati támogatást is nyújtunk számukra: amennyiben kérdésük van, vagy segítségre van szükségük akár a regisztrációval, akár az egyes új funkciók használatával kapcsolatban, digitális csatornáinkon, chaten és e-mailben, valamint telefonon is kaphatnak segítséget, és az OTP Bank fiókhálózatának munkatársaihoz is fordulhatnak.” – tette hozzá Vouszka Péter.
Az új OTP MobilBankban számos új pénzügyi funkcióval és kiemelkedő technológiai megoldással találkozhatnak a bank ügyfelei, amelyek egyszerűbbé, kényelmesebbé teszik a napi pénzügyek intézését. A regisztráció egyszerű, mindössze néhány percet vesz csak igénybe. Akik még nem regisztráltak az új alkalmazásra, azok számára az OTP Bank ebben a videóban is megmutatja a regisztrációhoz szükséges lépéseket, a legfontosabb tudnivalókat pedig össze is foglalta számukra a hitelintézet:
- A regisztráció a legegyszerűbb módon a „régi” alkalmazásokból indítható el – SmartBank, OTPdirekt internetbank -, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilbanki alkalmazás letöltésével az App Store-ból illetve a Google Playből.
- Elsőként az új Digitális szolgáltatásokra kell online szerződést kötni, ehhez a korábbi OTPdirekt internetbanki belépéshez szükséges adatokra van szükség: azonosító, számlaszám és jelszó. Az SMS-ben kapott kód segítségével ezt követően megadhatja email-címét és jelszavát, majd elolvashatja a Digitális Szolgáltatási Szerződést, és elfogadását követően véglegesítheti regisztrációját, mely után az új OTP InternetBank használhatóvá válik.
- A Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után az email-címmel és megadott jelszóval regisztrálhat az új MobilBankba is, melyhez még egy SMS-ben kapott kódot meg kell adni, majd létrehozható a PIN-kód az alkalmazás használatához. Ezt követően ezzel a kóddal, vagy biometrikus azonosítással léphet be az alkalmazásba.
- A teljeskörű használathoz és a QR-kód alapú jóváhagyáshoz a Beállításokban szükséges még aktiválni a mobilbanki regisztrációt.
Az új InternetBankot az OTP Bank még folyamatosan fejleszti, ezért mellette még használható marad az OTPdirekt internetbank is változatlan funkciókkal.
Az OTP Bank nem lakossági ügyfelei változatlanul tudják használni a SmartBank minden funkcióját.
További információ:
https://www.otpbank.hu/portal/hu/OTPSmartBank/Kivezetes
A tájékoztatás nem teljes körű, ezért további részletekről kérjük, tájékozódjon az OTP Bank fiókjaiban és honlapján (www.otpbank.hu) közzétett üzletszabályzatokból és hirdetményekből.