
Nutellás földimogyoróval hódítaná meg Amerikát a Ferrero – Hatvan év után változik a recept
Történelmi újítás jön az olasz édességgyártónál. A Ferrero először módosítja a Nutella receptjét, hogy jobban passzoljon az amerikai ízlésekhez. Az új Nutella Peanut termékkel és 95 millió eurós európai gyárfejlesztéssel erősíti globális terjeszkedését az olasz édességóriás.

Nutella földimogyoróval? Igen, és Amerikában debütál
A Ferrero bejelentette: piacra dobja a „Nutella Peanut” névre keresztelt új terméket, amely a klasszikus mogyorókrém amerikai változata, pörkölt földimogyoróval kiegészítve. Ez lesz az első alkalom, hogy a cég hat évtized után változtat a Nutella eredeti receptjén – mégpedig a világ legnagyobb édességpiaca, az Egyesült Államok kedvéért – jelent meg a hír a European Supermarket oldalán.
Nagyszabású amerikai terjeszkedés indul
A Nutella Peanut bevezetése része a Ferrero nagyszabású észak-amerikai stratégiájának, amelynek célja az országban a piaci részesedés növelése, amely jelenleg csupán 2 százalék. Ennek érdekében az amerikai ízléshez igazított termékek fejleszt. Továbbá új fogyasztói csoportok szólít meg. Az új termék mellett érkeznek a Dr. Pepper ízesítésű Tic Tac cukorkák és a Ferrero Rocher táblás csokoládék (tej, étcsoki, fehér, karamell, válogatott ízek).
Milliárdos befektetések Amerikában és Európában
A Ferrero az elmúlt években felvásárolta a Nestlé USA édességüzletágát. Tovább a Brach’s-t és a Fannie May-t. Új gyárakat és logisztikai központokat épített az USA-ban. Továbbá kutatás és fejlesztési központot hozott létre Chicagóban
Közben Európában is bővít és 95 millió eurót fektet a normandiai Villers-Écalles-i Nutella-gyárába, amely a világ legnagyobb üzeme. A globális mogyorókrém termelés 25 százalékát adja.
Címlapkép forrása: Unsplash