Aknázzuk ki a hirdetésekben rejlő lehetőségeket!
Ma már nem lehet kérdés, hogy az online platformokon is aktívan jelen kell lennünk ahhoz, hogy hatékonyan el tudjuk érni a célközönségünket, illetve hogy meg tudjuk ismertetni egy szélesebb réteggel is a cégünket. A válasz ugyanis egyértelműen igen.
Sokan felismerték azt is, hogy a Google Ads hirdetések adta lehetőségekkel is érdemes élni. Egy jól megtervezett és beütemezett kampánnyal jelentős bevételre tehetünk szert, ráadásul meglehetősen rövid időn belül.
Ahhoz azonban, hogy minden flottul menjen és ne vétsünk olyan hibákat, amik felesleges pénzköltést eredményeznek, érdemes egy hozzáértő google ads szakértő segítségét kérni. Ehhez csak annyit kell tennünk, hogy felkeressük a katotamas.hu weboldalt.
Mai írásunkban ezekről a típusú hirdetésekről lesz szó bővebben, illetve elmondjuk azt is, hogy mit érdemes átgondolni a vizsgálatuk, létrehozásuk során.
Mik azok a Google Ads hirdetések?
A Google lehetővé teszi a cégek, vállalkozások számára, hogy célzott hirdetéseket hozzanak létre, méghozzá költséghatékony módon.
Ezek a hirdetések a beállításoktól függően több platformon is meg tudnak jelenni, beleértve a Google találati listáját, a keresőóriás partnerhálózatát, a különböző alkalmazásokat, a Youtube-ot, illetve a Google térképet.
A Google Ads hirdetések különlegessége, hogy nagyon sokféle beállításra lehetőséget adnak, aminek köszönhetően pontosan azokat az embereket tudjuk elérni, akiket szeretnénk. A célközönség meghatározása mellett a költségkeretet is be tudjuk állítani, valamint a kulcsszavak megadására is van mód.
Továbbá érdemes tudni azt is, hogy PPC hirdetésekről van szó, ami azt jelenti, hogy a megjelenésért nem, csak a kattintásokért kell fizetnünk.
Mit érdemes átgondolni a már meglévő hirdetések kapcsán?
Mindenekelőtt azt érdemes megvizsgálni, hogy a kampányok hozzák-e a várt számokat, eredményeket és elégedettségre ad-e okot a megtérülés, illetve a profit.
Amennyiben nem, akkor lehet továbbhaladni azzal, hogy jól használjuk-e fel a PPC költségvetést, a megfelelő embereknek, a megfelelő kulcsszavakra hirdetünk-e, illetve hogy jó-e a kampánystruktúránk.
Az új hirdetések létrehozását alaposan meg kell tervezni
Ha pedig új hirdetéseket szeretnénk létrehozni, akkor ki kell jelölni a célokat, amiket el szeretnénk érni. Továbbá meg kell határozni, hogy milyen platformokon, kiknek, milyen kulcsszavakra szeretnénk hirdetni, illetve mekkora költségkeretre van ehhez szükségünk.
Bízunk benne, hogy ezek után nem kérdés, miért érdemes Google Ads hirdetéseket készíteni. Mivel azonban meglehetősen sok beállítást meg lehet adni, nagy a hibázás lehetősége is.
Amennyiben ezt ki akarjuk küszöbölni, akkor mindenképpen érdemes szakértő közreműködését kérni. Ő segít átvizsgálni a már meglévő hirdetéseinket, kiszűri az esetleges hibákat, illetve igény esetén az újak létrehozásában is segítő kezet nyújt számunkra.
Ha pont erre van szükségünk, akkor ne habozzunk felkeresni a katotamas.hu weboldalt, és kitölteni a kapcsolatfelvételi űrlapot!