Lululemon – Tudtad, hogy igazán Ázsiából dől a pénz?
A Lululemon Athletica javította éves előrejelzését, arra számítva, hogy az ünnepi vásárlási szezonban rugalmas kereslet lesz a sportruházat iránt az Amedrikai Egyesült Államokban.
A Lululemonnak, versenytársaihoz hasonlóan, folyamatosan friss színeket és mintákat kell bevezetnie, hogy fenntartsa a vásárlók érdeklődését az újabb márkákkal szemben.
„Úgy tűnik, hogy leküzdenek néhány termékproblémát, amelyeket az év elején tapasztaltak” – mondta David Swartz, a Morningstar elemzője.
„A növekedés nagy része jelenleg a nemzetközi üzletből származik. Szerintem nagyon jól teljesítenek Kínában.”
A Lululemon azzal profitált, hogy Kínában, a második legnagyobb piacán célzottabb megközelítést alkalmazott, ahol mintegy 130 üzletet üzemeltet. A vállalat helyi fitnesz oktatókkal, közösségi média influenszerekkel dolgozik együtt, és termékeit az országban tartott egészségügyi és wellness rendezvényeken keresztül értékesíti.
A Kínából származó bevételek 36%-kal nőttek a harmadik negyedévben, azonos árfolyamon számolva, a második negyedévi 37%-os növekedést követően.
A Lululemon kiigazított alapon 2,87 dollárt keresett részvényenként a harmadik negyedévben, ami felülmúlta a 2,69 dolláros becsléseket. Bruttó árrése 150 bázisponttal nőtt.
A Lululemon 14,08 és 14,16 dollár közöttire emelte éves részvényarányos nyereség előrejelzését a korábbi 13,95 és 14,15 dolláros sávról.