2024 december 22

Egyesíti szolgáltatásait a 4iG csoport

Budapest, 2024. november 6., szerda (MTI) – A 4iG csoport egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait január 1-jétől; a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati távközlési szolgáltatásai ettől kezdve kizárólag „One” márkanév alatt jelennek meg a piacon – tájékoztaott a vállalat.

A közleményben ismertették: utolsó szakaszához érkezik a 4iG csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése, 2025. január 1-jétől kivezetik a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat. A Vodafone Magyarország Zrt. január 1-től nevet vált és One Magyarország néven folytatja tevékenységét. A közös márkanévhasználat mellett a társaságok jogilag is eggyé válnak, és 2025 második feléig beolvadnak a Vodafone Magyarország jogutód vállalatába, a One Magyarország Zrt.-be.

A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata. A távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben. A lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat. Továbbá a tartalomszolgáltatásokat a hagyományos TV-től az interaktív digitális tartalmakig. A One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhő alapú, illetve IT biztonsági megoldásokat nyújt, továbbá élen jár az olyan innovatív technológiák területén is, mint a privát 5G hálózati megoldások és az IoT – közölték.

Az üzlethálózat is megújul

A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul. A DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től. Mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon az ügyfélszolgálati telefonszámon, és már a One arculatával működő digitális felületeken intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép- és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket. A márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak.

A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak. Az infokommunikációs vállalatcsoport konszolidált árbevétele 594,4 milliárd forint, EBITDA-eredménye 197,4 milliárd forint volt 2023-ban.

Prémium kategóriában

A 4iG Nyrt. a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) prémium kategóriás kibocsátója. Részvényei kedden 797 forinton zártak, árfolyama az utóbbi egy évben 720 és 865 forint között változott.