Növekvő negyedéves bevételről számolt be a Henkel
A Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern növekvő bevételről számolt be szerdán közzétett harmadik negyedéves pénzügyi jelentésében.
A Henkel harmadik negyedéves bevétele éves összehasonlításban organikusan (árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztítva) 3,3 százalékkal, 5,5 milliárd euróra emelkedett. A Henkel eladásai 3,0 százalékos éves növekedést értek el az idei év első kilenc hónapjában, amelyhez az árazás és az értékesítési mennyiség kedvező alakulása egyaránt hozzájárult – áll a vállalat jelentésében. A Henkel egyúttal megerősítette idei prognózisát, miszerint 2,5-4,5 százalék százalékos organikus árbevétel-növekedést, valamint 13,5-14,5 bevételarányos jövedelmezőséget várnak. A Henkel portfóliójába tartoznak egyebek mellett a Persil, a Fa, a Silan, a Syoss, valamint a Schwarzkopf márkák.