Rendkívüli Hírek:

2024 november 20

Így váltják a megvásárolt kávékat utazási mérföldekre Amerikában

Szerdától a Delta SkyMiles hűségprogramjának tagjai a számlák összekapcsolása után minden egyes, a Starbucksnál elköltött 1 dollár után egy mérföldet gyűjthetnek. Azok, akik összekapcsolják a két programot, dupla „csillagot” is szerezhetnek a Starbucks Rewards programban, ha a részt vevő Starbucks üzletekben vásárolnak olyan napokon, amikor a Delta járatával repülnek. A Delta már most is lehetővé teszi SkyMiles-tagjai számára, hogy mérföldeket gyűjtsenek az Airbnb-vel.

A hűségprogramok egyre fontosabbá váltak a légitársaságok számára, különösen a világjárvány idején, amikor az utazás visszaesett. A Starbucks is azt mondta, hogy hűségprogramja segít az eladások növelésében. Szerdától az év végéig a SkyMiles és a Starbucks Rewards tagjai 500 mérföldet gyűjthetnek, ha összekapcsolják számláikat. További 150 csillagot kapnak, ha egy megfelelő vásárlást hajtanak végre, például ételt, italt vagy más árut. A Starbucks honlapja szerint 150 csillaggal a hűségprogram tagjai egy kávéitalt, például egy cappuccinót kaphatnak. Az ingyenjegyhez szükséges mérföldek száma a kereslet és más tényezők alapján változik. Ezen a héten azonban egy oda-vissza repülőjegy, amely november 4-én indul a New York-i John F. Kennedy nemzetközi repülőtérről Los Angelesbe, és 10 nappal később tér vissza, 30 500 SkyMile-ért volt kapható a Delta weboldalán.

A vásárlók minden egyes vásárlással SkyMiles- és Starbucks-csillagokat is szerezhetnek – mondta a Starbucks szóvivője. A Starbucks Rewards amerikai változatának július 3-án 27,4 millió aktív tagja volt. Ezek a tagok teszik ki a vállalat megrendeléseinek több mint felét – közölte a kávézólánc a múlt hónapban. A Starbucks a közelmúltban tartott befektetői napján elmondta, hogy a jutalmazási programját más hűségprogramokkal kívánja összekapcsolni. Az alkohol, az adók és a borravaló nem számítanak bele a mérföldek gyűjtésébe.

Forrás: https://www.cnbc.com/2022/10/12/delta-starbucks-link-loyalty-programs-in-bid-for-repeat-customers.html