Ősztől eBiz-szolgáltatás OTP Bank-tól
Az OTP Bank évtizedek óta elkötelezett a magyar vállalkozások fejlődése mellett, korszerű és teljeskörű szolgáltatásokat biztosít vállalati ügyfelei részére, ezek között meghatározó szerep jut a digitális megoldások fejlesztésének és bevezetésének is.
A 2016-ban létrehozott OTP eBIZ Kft., mint az OTP Csoport fintech leányvállalata, azzal a céllal jött létre, hogy egy olyan nem tradicionális banki szolgáltatást vezessen be, amellyel a vállalkozások működése még átláthatóbbá és egyszerűbbé válik. A felhő alapú platform, amely a vállalkozók számára integrálja a bankolást a számlázással és könyveléssel, rövid idő alatt népszerűvé vált a mikro- és kisvállalkozói ügyfélkörben. A megoldás egyszerűsíti a mindennapi adminisztrációt, így értékes időt takarít meg használói számára, illetve segítségével bárhol, bármikor nyomon követhető az adott vállalkozás aktuális kiadásai, bevételei is. A platform már elsőre is könnyen átlátható, logikus és felhasználóbarát, így minimális pénzügyi tapasztalat is elegendő a rendszer használatához. Az alkalmazás a magas szintű bankbiztonsági sztenderdeknek köszönhetően biztonságosan, külső fél számára nem hozzáférhetően tárolja a cégek adatait.
„Az OTP Bank elkötelezett a hozzáadott értékű szolgáltatási fejlesztések mellett, megoldásaival folyamatosan törekszik a vállalkozások adminisztrációs terheinek csökkentésére. Az eBIZ szolgáltatást használó vállalkozás vezetői értékes időt takaríthatnak meg, hiszen az innovatív felületnek köszönhetően könnyen nyomon követhetőek az aktuális kiadások, bevételek, de egyszerűen állítható ki hiteles számla is. Az innovatív szolgáltatás fejlesztését októbertől az OTP Bank folytatja tovább, a platform megszokott és kedvelt funkciói mellett a banki háttérnek köszönhetően várhatóan sor kerül majd újabb korszerű digitális funkciók kialakítására is” – nyilatkozta Csányi Péter, az OTP Bank Digitális Divíziójának vezérigazgató-helyettese.