Nyáron is felpörgethető az üzlet
Döntsd el, hogy nem veszel vissza a tempóból!
Figyelj oda, hogy mindenki ugyanolyan intenzitással végezze a munkáját. A nyári meleg ellenére ne lazsáljatok! Fogalmazz meg konkrét célokat, amelynek elérése érdekében mindent megtesztek. Ha megvan a kellő motiváció, működni is fog – és másokra is ösztönzőleg hatsz.
Építsd kapcsolatrendszered!
Fókuszálj azokra a potenciális ügyfelekre, akik a júliust és az augusztust is intenzív munkával töltik. Kezdeményezz velük találkozót, építsd töretlenül a kapcsolati hálód! Légy nyitott, ismerj meg minél több embert, hiszen sosem lehet tudni, később melyik ismeretség válik majd kölcsönösen hasznossá.
[extracode type=”ad” id=”in_post”]
Ne add fel!
Először is szabadulj meg attól a tévhittől, hogy nyáron mindenki nyaral. Inkább gondold végig, vállalkozásod célközönsége minek örülne a legjobban, majd ragadd meg a munka kreatív oldalát. Csomagold újra termékeidet, alakíts ki új, extra szolgáltatást vagy vezess be egy különleges nyári témájú promóciót.
Ne feledkezz meg arról, hogy a kiemelt partnereidnek most is jár a fokozott figyelem! Szervezz különleges, egyedi eseményeket, hogy megóvd az erős, stabil kapcsolatot a jövőben is. A lényeg, hogy érezzék a hűségükért viszonzott köszönetet.
„Van egy szervezet, ahol a nyári uborkaszezon idején is lehet üzletet kötni, megrendeléseket szerezni, egymásnak kölcsönösen segíteni. A BNI konkurenciamentes üzleti csoportjaiban az „Aki ad, az nyer” filozófia mentén építhetik és mélyíthetik el kapcsolataikat a vállalkozók, mindez pedig jelentős eredményeket hoz számukra. Nem véletlen, hogy egyre többen szeretnék kiaknázni az itt adódó lehetőségeket, a személyes ajánlásokon alapuló üzleti modellt igénybe véve” – tette hozzá Ferling József, a BNI Magyarország kommunikációs igazgatója.